„Biznis scena pod reflektorima”
Zamislite samo, reflektori se pale i pažnju publike preusmeravaju na scenu na koju izlazi predavač i započinje svoju priču!
„Biznis scena pod reflektorima” je prvi deo projekta Vruća stolica sa temom „Put u preduzetništvo“ i održaće se 19. maja sa početkom u 18 časova u Kombank Dvorani. Imaćete priliku da od vrlo uspešnih predavača čujete iskustva o preduzetništvu, kao i o samom putu ka biznis sceni. Pre svega, na koji način napraviti prvi korak, kako ustati ako padnemo i koji su to faktori koji određuju naš način kretenja na toj sceni. Pametno je učiti iz ličnog iskustva, ali je još pametnije učiti iz iskustva drugih ljudi, stoga je i poenta ovog dela projekta da upravo vašu biznis priču učini što lepšom i da vas pripremi za sve prepreke na koje ćete sigurno naići. Svoje iskustvo sa vama će podeliti Radoslav Veselinović, Aleksandar Matanović, Slavica Squire i Aleksandar Stanić. Nadamo se da ćemo se videti, družiti i naravno, puno naučiti.
Osnivač je kompanije „Galeb“, koja je jedan od lidera u oblasti preduzetništva na našim prostorima. Za 50 godina rada dobitnik je brojnih domaćih i međunarodnih priznanja. Zanimljivo je da je svoju „Biznis priču” započeo 1971. kada je otvorio zanatsku radnju za popravku elektrotehničkih uređaja u Koceljevi. Kasnije prelazi u Šabac i otvara servis za remont elektrotehničkih uređaja i opreme koji 1. aprila 1989. godine prerasta u prvo privatno preduzeće (Galeb Šabac) u bivšoj Jugoslaviji. Njegovo intuitivno i vizionarsko upravljanje je upravo ono što ga izdvaja i kao rezultat ima uspešnu kompaniju koja je u stalnom usponu. Radoslav Veselinović danas savetuje novu, mladu postavu menadžera koja vodi „Galeb“.
Završio je Elektrotehnički fakultet u Beogradu, a 2016. je završio i master studije iz oblasti digitalnih valuta, prve tog tipa u svetu, na Univerzitetu Nikozija na Kipru. Nakon upoznavanja sa kriptovalutama, brzo shvata potencijal ovog fenomena i 2012. osniva onlajn servis za otkup i prodaju bitkoina – www.ecd.rs. Servis danas u svom sastavu ima i preko dvadeset automata za kupovinu i prodaju kriptovaluta, kao i aplikaciju za prihvatanje plaćanja u bitkoinima za trgovce. Duboko veruje da je Blokčejn revoluciju nemoguće zaustaviti i trudi se da bude što aktivniji učesnik te revolucije, pre svega kroz širenje svesti i izgradnju lokalne infrastrukture za korišćenje kriptovaluta.
Online biznisom je počeo da se bavi sa osamnaest godina, a sada, nakon šest godina je ubedljivo najbolji dropshipper u Srbiji sa timom od deset ljudi. Takođe je osnivač grupe Dropshipping Balkan koja broji preko 27000 ljudi kao i kreator kursa Dropshipping Dominacija koji je najprodavaniji kurs Dropshipping-a na Balkanu. Suvlasnik je Webiz-a i vlasnik platforme winner-picker.com.
Prvi blok radionica
Prvi blok radionica pod nazivom „Bez treme do biznis šeme” ima zadatak da naše delegate oslobodi treme i da ukaže na važnost samopouzdanja, kao i na veštine prezentovanja na samom intervjuu. Da je psihološki aspekt samog procesa intervjua lako savladati, pokazaće nam Nataša Stamenković i Tina Nikolić.
Nataša Stamenković je po obrazovanju psiholog i ima preko 25 godina iskustva na poslovima HR direktora kako u internacionalnim, tako i u lokalnim kompanijama.
Bila je HR Direktor u farmaceutskoj kompaniji Actavis, FMCG industriji- Carlsberg Srbija Group I SEE Carlsberg, zatim HR Direktor u Naftnoj industirji Srbije, NIS GazpromNeft kao I COO u Roaming Grupi. Glavni je predavač za HR u Mokrogorskoj školi Menadžmenta, a pored toga je i profesor na master studijama FMK (predmet Upravljanje talentima), kao i konsultant i trener za HR.
Sarađuje sa studentskim organizacijama i obrazovnim ustanovama još od početka 2004. godine. Nataša je završila NLP, kao i REIKI master i certifikovani je Medijator za mirno rešavanje sporova.
Sve to je čini i više nego kvalifikovanom da nama studentetima prenese bar deo svog velikog znanja.
Tina Nikolić svoju podršku biznisu u kompaniji Elixir Group pruža kroz HR aktivnosti talent akvizicije, tj. privlačenja visoko kvalitetnih kadrova, kao i uopšteno procesima regrutacije i selekcije. Završila je Filozofski fakultet u Nišu u oblasti psihologije rada i stekla zvanje master psihologa. Veliki motiv u poslovanju joj je pronalaženje top talenata za prave pozicije, kao i pristupačnost u odnosu sa kandidatima.
Drugi blok radionica
Drugi blok pod nazivom „Kako da budeš baš TI izabran?” dalje usmerava naše delegate na sam proces selekcije gde će naši predavači, pozivajući se na svoje višegodišnje iskustvo, preneti delegatima šta je ono što može da ih izdvoji od prosečnih kandidata za posao, kao i kako da njihov intervju ostane upamćen.
Miljana je zaljubljenik u regrutaciju i selekciju i zaposlena je u kompaniji Adecco u okviru Permanent Placement tima. Psihološka akademska pozadina i ljubav prema komunikaciji i procenjivanju ljudi presudili su da se okrene ka ovoj oblasti HR-a, a u kompaniji Adecco je ostala nakon programa CEO for One Month gde je predstavljala Adecco Srbiju na svetskom nivou. Poseduje dugogodišnje iskustvo u studentskim organizacijama, a bila je i deo mentorskog programa u HR timu kompanije Hemofarm.
Milena ima više od 15 godina iskustva u oblasti ljudskih resursa. Svoju karijeru je započela još kao student Ekonomskog fakulteta u HR agenciji Top Career. Nakon agencijskog rada nastavlja svoju karijeru u kompaniji Nelt i tokom 8 godina rada u ovoj kompaniji radila je na različitim pozicijama. Od 2016. godine zaposlena u A1 Srbija na poziciji HR partnera. Tokom svoje karijere Milena konstantno prati naše tržište rada i u stalnom je kontaktu sa kandidatima različitih profila.
Simulacija intervjua za posao
Kao i za izradu CV-ja ili bilo kog drugog vida predstavljanja sebe, i za intervju, odnosno razgovor za posao potrebno je izdvojiti dobar deo vremena za pripremu. Na taj način možemo poslodavcu pokazati svoje vrline, mogućnosti i ambicije i predstaviti sebe u najboljem svetlu. Potrebno je dobro razmisliti, jer adekvatna priprema podrazumeva manje stresa i nesigurnosti, a više samopouzdanja! Intervju za posao uglavnom ima jasnu strukturu i pravac, stoga je poželjno dobro promisliti koja pitanja bi poslodavac mogao da postavi i na koji način odgovoriti na ista. Potrudite se da se upoznate sa kompanijom za koju konkurišete i njenim vrednostima, a možda i najbitnije – pokažite da vam je stalo.