Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Panel diskusija - Sa modom na t(r)i

Panel diskusija - Sa modom na t(r)i

Ljiljana Marjanović, novinar po profesiji, odlučila je da zakorači u svet mode. Već godinama unazad radi kao marketing direktor u kompaniji MONA.
Danas je stručnjak za PR, komunikacije, pozicioniranje brenda kao i event menadžment.

Ljiljana Marjanović, novinar po profesiji, odlučila je da zakorači u svet mode. Već godinama unazad radi kao marketing direktor u kompaniji MONA.
Danas je stručnjak za PR, komunikacije, pozicioniranje brenda kao i event menadžment.

Stefan Cvijović, završio Fakultet za dizajn zvuka, kao svoj karijerni put izabrao je muziku, a od 2017. sa Srđanom Dokmanovićem, koji je i pre osnivanja brenda bio u svetu mode, osniva zajednički brend poznat kao „Steven Dockman”.
Stefan i Srđan, osnivači brenda, iz sveta muzike, sporta i video produkcije otvaraju svoju marketing agenciju „SD Marketing Agency”, koja danas radi sa najpoznatijim brendovima iz oblasti automobilske i fashion industrije, ali i mnogim drugim.
U 2021. organiziju Steven Dockman Show, koji je bio ispraćen od strane najuticajnijih ljudi u Srbiji.

Stefan Cvijović, završio Fakultet za dizajn zvuka, kao svoj karijerni put izabrao je muziku, a od 2017. sa Srđanom Dokmanovićem, koji je i pre osnivanja brenda bio u svetu mode, osniva zajednički brend poznat kao „Steven Dockman”.
Stefan i Srđan, osnivači brenda, iz sveta muzike, sporta i video produkcije otvaraju svoju marketing agenciju „SD Marketing Agency”, koja danas radi sa najpoznatijim brendovima iz oblasti automobilske i fashion industrije, ali i mnogim drugim.
U 2021. organiziju Steven Dockman Show, koji je bio ispraćen od strane najuticajnijih ljudi u Srbiji.

Tašana Korać, jedna od osnivačica brenda Kiwi BG, rođena je u Beogradu.
Diplomirala je na Fakultetu organizacionih nauka 2012, nakon čega je završila i master studije na istom fakultetu.
U maju 2018. otvara firmu sa još dve prijateljice pod nazivom Kiwi BG, koja posluje online.
Četiri godine kasnije, odlučuje da proširi privatan biznis i otvara Kiwibelgrade Store kao multibrend store.

Tašana Korać, jedna od osnivačica brenda Kiwi BG, rođena je u Beogradu.
Diplomirala je na Fakultetu organizacionih nauka 2012, nakon čega je završila i master studije na istom fakultetu.
U maju 2018. otvara firmu sa još dve prijateljice pod nazivom Kiwi BG, koja posluje online.
Četiri godine kasnije, odlučuje da proširi privatan biznis i otvara Kiwibelgrade Store kao multibrend store.

Moderator

Moderator

Sofija Jovanović je praktikantkinja u Programu Ujedinjenih nacija za razvoj u sektoru komunikacija i digitalnih medija. Završila je španski jezik na Filološkom fakultetu, a semestar je provela na Majorki. Imala je iskustva u radu na televiziji, dok je tokom studija bila aktivna u studentskim organizacijama, na edukativnim radionicama Evropskog informacionog centra i OEBS-a, kao i na svetskim takmičenjima, gde je imala ulogu atašea i simultanog prevodioca. Takođe je pokrenula i privatni posao u kom je zadužena za marketing. U slobodno vreme se bavi glumom, a modu vidi kao način da se izrazi i neverbalno komunicira sa ljudima koji je okružuju.

Sofija Jovanović je praktikantkinja u Programu Ujedinjenih nacija za razvoj u sektoru komunikacija i digitalnih medija. Završila je španski jezik na Filološkom fakultetu, a semestar je provela na Majorki. Imala je iskustva u radu na televiziji, dok je tokom studija bila aktivna u studentskim organizacijama, na edukativnim radionicama Evropskog informacionog centra i OEBS-a, kao i na svetskim takmičenjima, gde je imala ulogu atašea i simultanog prevodioca. Takođe je pokrenula i privatni posao u kom je zadužena za marketing. U slobodno vreme se bavi glumom, a modu vidi kao način da se izrazi i neverbalno komunicira sa ljudima koji je okružuju.

Kako marketing prodaje modu?

Kako marketing prodaje modu?

Helen Babić je po struci diplomirani ekonomista, a sa samo 14 godina ušla je u svet mode. U Parizu je radila za najpoznatije modne brendove poput: Pierre Cardin, Azzedine Alaïa, Dior, Chanel.
Veliki uspesi nizali su se i u drugim svetskim metropolama, a pogotovo u Njujorku.
Od 2018. godine Helen svoj fokus sa modelinga prebacuje na marketing industriju. Osniva kreativno-marketinšku agenciju, Ideja Creative Agency, koja uspešno posluje u Beogradu i povezuje ceo svet kroz svoj digitalni rad.
Helen je uz partnerku Ivanu Stanković i vlasnik humanitarne organizacije Sunset Fashion by Ideja.
Jedan od njenih važnih projekata je aplikacija Beautypass, a trenutno radi na novom projektu Ideja Casting Agency.

Helen Babić je po struci diplomirani ekonomista, a sa samo 14 godina ušla je u svet mode. U Parizu je radila za najpoznatije modne brendove poput: Pierre Cardin, Azzedine Alaïa, Dior, Chanel.
Veliki uspesi nizali su se i u drugim svetskim metropolama, a pogotovo u Njujorku.
Od 2018. godine Helen svoj fokus sa modelinga prebacuje na marketing industriju. Osniva kreativno-marketinšku agenciju, Ideja Creative Agency, koja uspešno posluje u Beogradu i povezuje ceo svet kroz svoj digitalni rad.
Helen je uz partnerku Ivanu Stanković i vlasnik humanitarne organizacije Sunset Fashion by Ideja.
Jedan od njenih važnih projekata je aplikacija Beautypass, a trenutno radi na novom projektu Ideja Casting Agency.

Ivana Stanković je diplomirani inženjer Fakulteta organizacionih nauka.
Nakon završenog fakulteta vratila se modelingu i putovanjima.
Dve godine je provela radeći za Coca Cola Hellenic u sektoru marketinga.
Suvlasnica Ideja Creative Agency.
Pošto je završila master iz ekološkog menadžmenta, san joj je postao stvarnost kada su 2022. godine Helen i ona organizovale Sunset Fashion događaj gde su se sredstva prikupljala za očuvanje Ade Bojane.

Ivana Stanković je diplomirani inženjer Fakulteta organizacionih nauka.
Nakon završenog fakulteta vratila se modelingu i putovanjima.
Dve godine je provela radeći za Coca Cola Hellenic u sektoru marketinga.
Suvlasnica Ideja Creative Agency.
Pošto je završila master iz ekološkog menadžmenta, san joj je postao stvarnost kada su 2022. godine Helen i ona organizovale Sunset Fashion događaj gde su se sredstva prikupljala za očuvanje Ade Bojane.

Da li si metamoderan?

Da li si metamoderan?

Aleksandra Marić je ekonomiju magistrirala na Univerzitetu Bocconi u Milanu, a od 28. godine je univerzitetski predavač. Sa 29 godina je došla na čelo marketing sektora kompanije Jasmin Parfimerije, a sa 30 godina je postala nacionalni koordinator najvećeg modnog pokreta na svetu “Fashion Revolution”.
Osnivač je “Amaze&Co.”, prve konsultantske kuće na ovim prostorima koja savetuje luksuzne i modne brendove, kao što su Nike i Valentino, kao i mnogobrojnih modnih start-up-ova u inostranstvu i Srbiji.

Centar njenog interesovanja je #Web3 i budućnost poslovanja unutar ove nove tehnološke revolucije, jer čvrsto veruje da ne možemo da priuštimo da ne budemo njen deo.
Danas predaje na fakultetima u Milanu, Rimu, Moskvi, Podgorici i Beogradu i autor je više naučnih radova i učesnik mnogobrojnih naučnih konferencija i na mnogim drugim institucijama. Kroz organizaciju “Fashion Revolution” se kao nacionalni koordinator bori za održivost i etičko poslovanje u modnoj industriji.

Aleksandra Marić je ekonomiju magistrirala na Univerzitetu Bocconi u Milanu, a od 28. godine je univerzitetski predavač. Sa 29 godina je došla na čelo marketing sektora kompanije Jasmin Parfimerije, a sa 30 godina je postala nacionalni koordinator najvećeg modnog pokreta na svetu “Fashion Revolution”.
Osnivač je “Amaze&Co.”, prve konsultantske kuće na ovim prostorima koja savetuje luksuzne i modne brendove, kao što su Nike i Valentino, kao i mnogobrojnih modnih start-up-ova u inostranstvu i Srbiji.

Centar njenog interesovanja je #Web3 i budućnost poslovanja unutar ove nove tehnološke revolucije, jer čvrsto veruje da ne možemo da priuštimo da ne budemo njen deo.
Danas predaje na fakultetima u Milanu, Rimu, Moskvi, Podgorici i Beogradu i autor je više naučnih radova i učesnik mnogobrojnih naučnih konferencija i na mnogim drugim institucijama. Kroz organizaciju “Fashion Revolution” se kao nacionalni koordinator bori za održivost i etičko poslovanje u modnoj industriji.

Finansijski partneri

Robni partneri

Nagradni partneri

Nagradni partneri