OTVORI ME

OTVORI ME

„VEČE REKLAMA”

Članovi naše organizacije spremili su premijerno za vas film na temu ,,Marketing specijalnih događaja”, koji se sastojao iz tri segmenta: specijalni događaji iz ugla javnosti, specijalni događaji iz ugla kompanija koje se bave njihovom organizacijom, kao i dela koji je prikazao realizaciju ovogodišnjih FONklama.

„EDUKATIVNI DEO”

Prva faza edukativnog segmenta projekta obuhvatila je panel diskusiju, tokom koje su panelisti razgovarali o organizaciji i značaju specijalnih događaja i brendiranju putem istih. Drugi deo projekta činilo je predavanje gde su delegati imali priliku da iz prve ruke čuju kako jedan specijalni događaj može zadržati svoju autentičnost i razviti je vremenom.

Na kraju, usledila je interaktivna radionica organizovana uz pomoć partnera.

Panel – „Sa druge strane event-a”

Teodora Bogdanović

Svoju karijeru započela je na Radio televiziji Srbije, dok magazinsku karijeru započinje u američkom brendu Cosmopolitan kao novinar, a ubrzo postaje Glavna i odgovorna urednica ovog brenda.
Dve godine kasnije novi ciljevi su bili postavljeni ispred nje pa tako preuzima brend ELLE na poziciji Glavne i odgovorne urednice.

Ivan Agbaba

Više od dve decenije radi u industriji zabave, od čega je 17 godina preduzetnik i osnivač agencije Nest Events i brenda Belgrade VIP, koje se bave uslugama organizacije događaja, promocija, concierge & lifestyle menadžmentom. Kreator je više događaja koji su pomerali granicu doživljaja klijenata i gostiju, ali sebe takođe smatra i ponosnim kolegom u „najboljem timu”.

Tamara Vlastelica

Profesor je marketinga i komunikacija na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu.
Već 20 godina radi kao konsultant iz oblasti korporativnih i marketinških komunikacija, za veliki broj multinacionalnih kompanija, a 2014. godine Srpska asocijacija menadžera je proglasila za Najboljeg mladog menadžera u Srbiji.

Ena Čubrilo

Osnivačica je brenda specijalnih dizajnerskih sunčanih naočara Luene. Po struci je diplomirani ekonomista, SAP konsultant u korporaciji. Važi za jednu od najuticajnijih influensera u Srbiji.

Moderatorka

Nađa Bošković

Studentkinja je četvrte godine novinarstva, na Fakultetu političkih nauka. Tokom studija bila je članica raznih organizacija i učesnica mnogih manifestacija edukativnog karaktera. Na trećoj godini studija učesnica je Euronews tima, gde stiče dosta praktičnog znanja u oblsti televizijskog novinarstva i štampanih medija.

Predavanje – „Od ideje do festivala”

Marko Vukomanović

Ovogodišnji predavač FONklama, suvlasnik Lovefest-a, Kafeterije i direktor marketinga i prodaje KK Partizan, Marko Vukmanović diplomirao je na Accademia di belle arti di Brera u Milanu. Osim toga Marko je radio u marketinškoj agenciji Makkia Milano i bio savetnik ministra za EU.

Radionica

Glavni cilj ovogodišnjih FONklama bio je da se delegati upoznaju sa marketingom putem specijalnih događaja i steknu sva potrebna znanja kako bi svoju ideju sproveli u delo. Sa velikim ponosom predstavili smo radionicu na kojoj je agencija koja stoji iza Nike-ovog festivala Sneakerville, Scholz&Friends Belgrade delegatima zadala studiju slučaja.

Jelena Dubovac

Marija Vasović

Nemanja Vučinić

Vanja Petrošević

Panel – „Sa druge strane event-a”

Teodora Bogdanović

Svoju karijeru započela je na Radio televiziji Srbije, dok magazinsku karijeru započinje u američkom brendu Cosmopolitan kao novinar, a ubrzo postaje Glavna i odgovorna urednica ovog brenda.
Dve godine kasnije novi ciljevi su bili postavljeni ispred nje pa tako preuzima brend ELLE na poziciji Glavne i odgovorne urednice.

Ivan Agbaba

Više od dve decenije radi u industriji zabave, od čega je 17 godina preduzetnik i osnivač agencije Nest Events i brenda Belgrade VIP, koje se bave uslugama organizacije događaja, promocija, concierge & lifestyle menadžmentom. Kreator je više događaja koji su pomerali granicu doživljaja klijenata i gostiju, ali sebe takođe smatra i ponosnim kolegom u „najboljem timu”.

Tamara Vlastelica

Profesor je marketinga i komunikacija na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu.
Već 20 godina radi kao konsultant iz oblasti korporativnih i marketinških komunikacija, za veliki broj multinacionalnih kompanija, a 2014. godine Srpska asocijacija menadžera je proglasila za Najboljeg mladog menadžera u Srbiji.

Ena Čubrilo

Osnivačica je brenda specijalnih dizajnerskih sunčanih naočara Luene. Po struci je diplomirani ekonomista, SAP konsultant u korporaciji. Važi za jednu od najuticajnijih influensera u Srbiji.

Moderatorka

Nađa Bošković

Studentkinja je četvrte godine novinarstva, na Fakultetu političkih nauka. Tokom studija bila je članica raznih organizacija i učesnica mnogih manifestacija edukativnog karaktera. Na trećoj godini studija učesnica je Euronews tima, gde stiče dosta praktičnog znanja u oblsti televizijskog novinarstva i štampanih medija.

Predavanje – „Od ideje do festivala”

Marko Vukomanović

Ovogodišnji predavač FONklama, suvlasnik Lovefest-a, Kafeterije i direktor marketinga i prodaje KK Partizan, Marko Vukmanović diplomirao je na Accademia di belle arti di Brera u Milanu. Osim toga Marko je radio u marketinškoj agenciji Makkia Milano i bio savetnik ministra za EU.

Radionica

Glavni cilj ovogodišnjih FONklama bio je da se delegati upoznaju sa marketingom putem specijalnih događaja i steknu sva potrebna znanja kako bi svoju ideju sproveli u delo. Sa velikim ponosom predstavili smo radionicu na kojoj je agencija koja stoji iza Nike-ovog festivala Sneakerville, Scholz&Friends Belgrade delegatima zadala studiju slučaja.

Jelena Dubovac

Marija Vasović

Nemanja Vučinić

Vanja Petrošević

Zlatni finansijski partner projekta

Finansijski partner projekta

Robni partneri projekta

Nagradni partneri projekta

Zlatni finansijski partner projekta

Finansijski partner projekta

Robni partneri projekta

Nagradni partneri projekta