Festival Marketinga
FONKLAME
PREDAVAČI
Maja Marković i Slavoljub Stanković
Rukovodilac Službe za digitalni marketing i Kreativni direktor u “Merkatoru”
Maja Marković je Rukovodilac Službe za digitalni marketing u kompaniji Mercator-S. Karijeru je započela u marketinškoj agenciji baveći se social media marketingom i digital advertisingom, nekon čega prelazi u korporativne vode. Interesuje je uticaj novih tehnologija na komunikacije i marketing. Voli kafu, crnu čokoladu i pozorište. Slavoljub Stanković je diplomirao filozofiju i upisao doktorske studije na Filozofskom fakultetu u Beogradu, te specijalizovao oglašavanje na Univerzitetu umetnosti u Beogradu. Napisao je nekoliko romana. Autor je i filmskih i televizijskih scenarija. Knjige su mu prevođene na engleski, bugarski, slovenački i makedonski jezik. Kreirao je i hiljade reklamnih kampanja za renomirane domaće i inostrane brendove. Kreativni je direktor kompanije Mercator S. Živi i radi u Beogradu.
Andrej Kugonič i Riley Hammersly
User Acqusition Manager i Community Manager u “Nordeusu”
Andrej Kugonič ima preko 5 godina iskustva u digitalnom marketingu. Trenutno je zaposlen na poziciji User Acquisition Manager u kompaniji Nordeus i odgovoran za digitalne kampanje za Nordeusove igre na globalnom nivou. Pre toga, radio je na prodajnim i brending kampanjama, kao i na kreiranju digitalnih strategija u medijskoj agenciji OMD za klijente poput Vipmobile, Renault, Visa itd. Riley Hammersly je stručnjak iz oblasti marketinga poreklom iz San Franciska, Kalifornija, koji radi kao Community Manager u Nordeus-u. U okviru ove pozicije ima priliku da objedini svoje strasti za pisanjem i fudbalom kako bi komunicirao sa fanovima Top Eleven-a širom sveta.
Ivana Zeković i Željko Veljković
Kreativni direktori u “Saatchi&Saatchi”
Nakon diplomiranja na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu, Ivana se odlučuje na odlazak u inostranstvo. Zvanje mastera dobija na Univerzitetu Breda u Holandiji, na odseku za grafičke komunikacije, gde započinje svoju karijeru u svetu advertajzinga. Agenciji Leo Burnett priključuje se 2005. godine na poziciji Art Direktora gde je uspešno radila na razvoju holističkih kampanja, dizajnu ambalaže, web dizajnu, i drugim formama komunikacije za lokalne i multinacionalne klijente. U agenciju Saatchi & Saatchi dolazi 2011. godine. Tokom bogate karijere, vodila je kreativne timove kroz proces strateškog razvoja brendova i mnogih nagrađivanih kampanja. U njene najveće uspehe ubraja se kampanja ’’Hronike pretnji’’ koje je osvojila nagradu na Kanskom festivalu advertajzinga 2014. godine u kategoriji Media, kao i kampanja ’’Bitka za bebe’’, najnagrađivanija kampanja iz Srbije u 2012. godini. Žarko je čuvar brendova koji razmišlja drugačije. Njegova specijalnost je razvijanje kreativnih strategija i ima široku bazu znanja u oblasti razvijanja brendova. Bavi se razvojem digitalnih platformi, a njegova kreativna rešenja prevazilaze brifove klijenata. Web dizajn i digitalne komunikacije su oblasti u kojima je specijalizovan. Bavi se i režiranjem reklama i kratkih filmova i ne postoji ništa što nije u stanju da postigne kada se govori o TV produkciji. Žarko nepogrešivo detektuje nove trendove u advertising-u, komunikacijama, tehnologiji i svetu uopšte. Učestvovao je u brojnim međunarodnim radionicama. Radio je na najvažnijim i najuspešnijim pitch projektima i bio uključen u kreiranje i produkciju advertising kampanja za klijente kao što su Telenor, Nectar, Fond B92, Agrokor, Kraft Foods, Philip Morris, Banca Intesa, Hemofarm Fondacija, Komercijalna banka…