Festival Marketinga

FONKLAME

Deseti po redu festival marketinga FONklame 2017 održaće se u periodu od 16. do 26. marta 2017. godine. Cilj projekta je da studentima svih fakulteta Beogradskog univerziteta približi i pojasni uloga i značaj marketinga u poslovanju savremene organizacije, kao i instrumente koji se koriste u modernom marketingu.
Povodom jubilarne 10. godine održavanja, FONklame se vraćaju tamo gde je sve i počelo! Otvaranje festivala, takozvano Veče reklama, održaće se 16. marta na Fakultetu organizacionih nauka, u amfiteatru 015, sa početkom u 19 časova. Kao i svake godine, gledaoci mogu da očekuju odličan provod uz najbolje reklame protekle godine i mnoga iznenađenja koja smo pripremili. Veče će uveličati i nastup stand up komičara Filipa Ugrenovića.
Na Fakultetu organizacionih nauka 18. marta biće organizovan edukativni deo FONklama. Glavna tema predavanja je: Uspešne marketing kampanje, a učesnici će imati priliku da od vodećih stručnjaka čuju kako se planira i sprovodi marketing kampanja jedne velike i jedne mlade kompanije, kao i marketinške agencije.   Iz Merkatora dolaze Maja Marković i Slavoljub Stanković, sa temom “Beograd grad vaših Idea”. Ivana Zeković i Žarko Veljković iz marketinške agencije  Saatchi&Saatchi  predstaviće temu “Creativity for good”. I za kraj, Andrej Kugonič i Riley Hammersly iz Nordeus-a držaće predavanje na temu “Successful global campaigns made in Belgrade” koje će delimično biti na engleskom jeziku. Prijave za Edukativni deo su trenutno otvorene i traju do 16. marta u 23:59.
Svi zainteresovani učesnici će 19. marta uz primere moći da nauče nešto novo o marketingu kao oblasti koja se stalno razvija. Naziv radionice koja predstavlja ovogodišnji takmičarski deo je “Reverse Analysis”. Ivana Zeković, Žarko Veljković kao i Zorica Marjanović iz Saatchi&Saatchi prirediće primere realizovanih kampanja, a zadatak takmičara biće da odgovore na pitanja vezana za njihovu realizaciju. Kao nagradu, najbolji tim dobiće mogućnost da provede jedan dan u Saatchi&Saatchi-u gde će posmatrati kako izgleda rad u jednoj od najkreativnijih marketing agencija kod nas.
Humanitarna svirka će se održati 26. marta u Three Carrots Irish Pub-u. Ovaj festival je osnovan sa ciljem da pomogne drugima, i ta tradicija se nastavlja, pa će sav prihod od prodaje karata za Veče reklama i humanitarnu svirku biti doniran Univerzitetskoj dečjoj klinici u Tiršovoj.

PREDAVAČI

Maja Marković i Slavoljub Stanković

Rukovodilac Službe za digitalni marketing i Kreativni direktor u “Merkatoru”

Maja Marković je Rukovodilac Službe za digitalni marketing u kompaniji Mercator-S. Karijeru je započela u marketinškoj agenciji baveći se social media marketingom i digital advertisingom, nekon čega prelazi u korporativne vode. Interesuje je uticaj novih tehnologija na komunikacije i marketing. Voli kafu, crnu čokoladu i pozorište. Slavoljub Stanković je diplomirao filozofiju i upisao doktorske studije na Filozofskom fakultetu u Beogradu, te specijalizovao oglašavanje na Univerzitetu umetnosti u Beogradu. Napisao je nekoliko romana. Autor je i filmskih i televizijskih scenarija. Knjige su mu prevođene na engleski, bugarski, slovenački i makedonski jezik. Kreirao je i hiljade reklamnih kampanja za renomirane domaće i inostrane brendove. Kreativni je direktor kompanije Mercator S. Živi i radi u Beogradu.


Andrej Kugonič i Riley Hammersly

User Acqusition Manager i Community Manager u “Nordeusu”

Andrej Kugonič ima preko 5 godina iskustva u digitalnom marketingu. Trenutno je zaposlen na poziciji User Acquisition Manager u kompaniji Nordeus i odgovoran za digitalne kampanje za Nordeusove igre na globalnom nivou. Pre toga, radio je na prodajnim i brending kampanjama, kao i na kreiranju digitalnih strategija u medijskoj agenciji OMD za klijente poput Vipmobile, Renault, Visa itd. Riley Hammersly je stručnjak iz oblasti marketinga poreklom iz San Franciska, Kalifornija, koji radi kao Community Manager u Nordeus-u. U okviru ove pozicije ima priliku da objedini svoje strasti za pisanjem i fudbalom kako bi komunicirao sa fanovima Top Eleven-a širom sveta.


Ivana Zeković i Željko Veljković

Kreativni direktori u “Saatchi&Saatchi”

Nakon diplomiranja na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu, Ivana se odlučuje na odlazak u inostranstvo. Zvanje mastera dobija na Univerzitetu Breda u Holandiji, na odseku za grafičke komunikacije, gde započinje svoju karijeru u svetu advertajzinga. Agenciji Leo Burnett priključuje se 2005. godine na poziciji Art Direktora gde je uspešno radila na razvoju holističkih kampanja, dizajnu ambalaže, web dizajnu, i drugim formama komunikacije za lokalne i multinacionalne klijente. U agenciju Saatchi & Saatchi dolazi 2011. godine. Tokom bogate karijere, vodila je kreativne timove kroz proces strateškog razvoja brendova i mnogih nagrađivanih kampanja. U njene najveće uspehe ubraja se kampanja ’’Hronike pretnji’’ koje je osvojila nagradu na Kanskom festivalu advertajzinga 2014. godine u kategoriji Media, kao i kampanja ’’Bitka za bebe’’, najnagrađivanija kampanja iz Srbije u 2012. godini. Žarko je čuvar brendova koji razmišlja drugačije. Njegova specijalnost je razvijanje kreativnih strategija i ima široku bazu znanja u oblasti razvijanja brendova. Bavi se razvojem digitalnih platformi, a njegova kreativna rešenja prevazilaze brifove klijenata. Web dizajn i digitalne komunikacije su oblasti u kojima je specijalizovan. Bavi se i režiranjem reklama i kratkih filmova i ne postoji ništa što nije u stanju da postigne kada se govori o TV produkciji. Žarko nepogrešivo detektuje nove trendove u advertising-u, komunikacijama, tehnologiji i svetu uopšte. Učestvovao je u brojnim međunarodnim radionicama. Radio je na najvažnijim i najuspešnijim pitch projektima i bio uključen u kreiranje i produkciju advertising kampanja za klijente kao što su Telenor, Nectar, Fond B92, Agrokor, Kraft Foods, Philip Morris, Banca Intesa, Hemofarm Fondacija, Komercijalna banka…