Universal Media (UM) je vodeća full service medijska agencija specijalizovana za planiranje i zakup medijskog prostora na svim medijskim platformama za neke od najvećih lokalnih, regionalnih i internacionalnih kompanija.

U potrazi smo za novim/om praktikantom/kinjom u timu koji/a je znatiželjan/a, vedar/a, poštuje različitosti, neguje lični i profesionalni integritet i uvažava druge.

Pozivamo te da se pridružiš timu na zajedničkom putu u ostvarenju naše misije:

”Prepoznati trenutke u kojima će poruke brendova dostići maksimUM uticaja i relevantnosti”.

Opis pozicije

Kroz učešće u našem programu prakse dobijaš šansu da prođeš kroz sve oblasti rada medijkse agencije i pozicije media planera, a sa ciljem boljeg razumevanja posla i sveobuhvatnosti svih oblasti kojima se medijska agencija bavi.

Upoznaćeš se sa procedurama koje su specifične za rad sa klijentima. U saradnji sa kolegama iz tima, dobićeš sva znanja koja možemo da ti ponudimo i odgovorićemo ti na sva pitanja koja imaš.

Imaćeš priliku da:

  • Razumeš kako se implementira strategija medijskog oglašavanja u skladu sa briefom i budžetom koji je klijent izdvojio za oglašavanje;
  • Zašto je klijent odabrao medije u kojima želi da se oglašava i koju poruku šalje svojoj ciljnoj grupi;
  • Kako se kreira media plan, kako se prate finansije u vezi sa oglašavanjem;
  • Kako se prate parametri koji govore o rezultatima oglašavanja;
  • Kako se izveštava o rezultatima kampanje;

Tokom prakse ćeš imati mentora koji će da prati tvoj napredak i koji ćee ti svojim savetima pomoći da ostvariš najbolje moguće rezultate!

Zahtevi pozicije

  • Ukoliko si na završnoj godini ili si završio/la Ekonomiju, FON, Singidunum, MEF ili neki srodni fakultet
  • Ili se pronalaziš u brojevima i logičkom razmišljanju, voliš Excel i fokusiran/a si na detalje
  • Interesuju te mediji, strategije medijskog oglašavanja i kako kompanije saopštavaju poruke kroz različite kampanje/oglase svojim ciljnim grupama.

Onda je ovo prava prilika za tebe.

Čekamo tvoju prijavu i radujemmo se upoznavanj