Projekat FONklame, među studentima poznatiji kao festival marketinga, ove godine proslavlja svoj trinaesti rođendan. Tema ovogodišnjih FONklama je marketing u oblasti filmske industrije, a projekat je zadržao svoju tradicionalnu formu, te će se i ove godine održati kroz Veče reklama (filma) i edukativni deo.

Veče reklama

Ovogodišnje Veče reklama prilagođeno je temi projekta, pa ćemo 26.2. od 20h u Sali 3 Cineplexx-a u BIG Fashion centru imati prilike da pogledamo najpoznatije trejlere filmova kategorizovane u sledeće sekcije: “Dobitnici Oskara”, “Filmovi snimljeni po istinitom događaju”, “Filmovi inspirisani knjigom” i “Filmovi koji su prepoznatljivi po muzici”.

Kao i do sada, projekat FONklame je humanitarnog karaktera, pa će se sav prihod od prodaje karata donirati Prihvatilištu za decu u Beogradu.

Karte će se prodavati na štandu FON-ovog centra u periodu između 18. i 26. februara.

U sklopu edukativnog dela, koji će biti održan 1.3. na Fakultetu organizacionih nauka, delegati će imati prilike da prisustvuju panel diskusiji, interaktivnim radionicama, kao i predstavljanju studije slučaja.

Tema panel diskusije nosi simbolično naziv “Da li je život trejler?”, a cilj je da se dotaknemo tema koje se odnose na pozicioniranje filma na tržištu, komuniciranje filma sa publikom, uloge koje glumci zapravo imaju, kao i mnogih drugih.

Učesnici će, kroz priče poznatih glumaca, reditelja ali i marketing agencije imati prilike da steknu širu sliku o marketingu u oblasti filma.

PRVI BLOK

 “Dobra reklama i šta joj sve prethodi” – Uroš Vuković
“Kako da kroz kreiranje sadržaja stvaraš svoj put?” – Dijana Kocić

DRUGI BLOK

“YouTube iz mog ugla” – Dušan Petrović
“Tvoja slika i imidž na društvenim mrežama” – Teodora Miljković

Tema ovogodišnje studije slučaja se odnosi na promociju volontiranja među mladima, a najbolja rešenja će biti nagrađena.
U pitanju je veliko sportsko prvenstvo, gde će se takmičiti oko 6000 studenata sa oko 400 univerziteta iz cele Evrope – nešto nalik studentskoj Olimpijadi.
Vaš zadatak je da pomognete organizatorima da osmisle i sprovedu što efikasniju marketinšku kampanju kojom će se zainteresovati što veći broj budućih volontera – starijih od 15 godina. Kako je mlade najlakše informisati putem društvenih mreža – glavni fokus kampanje bi trebalo da bude na digitalnom marketingu.
Pobednički tim dobiće priliku da se uključi u organizaciju Evropskih univerzitetskih igara i stekne praksu radeći na tim liderskim volonterskim pozicijama, dok će jedan član pobedničkog tima dobiti plaćenu praksu na poziciji operativnog saradnika pri odeljenju PR-a i marketinga.
Oformi svoj tim koji će brojati tri ili četiri člana, ali možeš da budeš jedan od onih koji su spremni da se isprobaju u nepoznatom okruženju i upoznaju neke nove ljude.

Panelisti

Ana Martinoli

Ana Martinoli, vanredna profesorka Fakulteta dramskih umetnosti, teoretičarka i producentkinja vodiće naš panel. Uvek vedra i nasmejana, kroz interakciju sa panelistima približiće nam temu marketinga u filmskoj industriji. Ana je gostujuća profesorka na UNESCO MA Chair in Cultural Policy and Management. Kao ekspertkinja sarađivala je na projektima USAID-a i Evropske Komisije u oblasti medijske pismenosti. Saradnica je SHARE Fondacije – TV projekat „U Mreži” , urednica i ko-autorka priručnika za upravljanje sadržajem u onlajn medijima. Autorka je podkasta „Iza Tvog Ekrana” koji se premijerno emituje na onlajn platformi RadioAparat.


Tamara Dragičević

Tamara Dragičević je srpska glumica koja je privukla pažnju javnosti ulogama u filmu „Montevideo, Bog te video!“ , kao i u seriji „Vojna akademija“. Važi za jednu od najpopularnijih i najharizmatičnijih glumica mlađe generacije. Od malena je volela da imitira porodične članove i likove iz serija. U sedmom razredu osnovne škole postala je član pozorišta “Dadov”. Školovanje je nastavila u Trećoj beogradskoj gimnaziji, a ubrzo nakon toga je upisala i Fakultet dramskih umetnosti. Bila je u klasi profesora Dragana Petrovića Peleta i 2011. godine je diplomirala. Diplomsku predstavu „Ludi od ljubavi“ je igrala sa kolegom Ivanom Mihailovićem, nakon toga je upisala master na istom fakultetu. Tamara je stalni član Ateljea 212, kao i predavač u školi glume „Maska“.


Miloš Avramović

Miloš Avramović je diplomirao na katedri za filmsku režiju Akademije umetnosti 2006. godine sa dugometražnim igranim filmom „Krojačeva tajna“. Sticao je znanje i iskustvo radeći kao prvi pomoćnik reditelja na dugometražnim igranim filmovima, igranim TV serijama, brojnim reklamama i namenskim filmovima za klijente iz Srbije i inostranstva. Autor je nekoliko kratkih igranih filmova koji su prikazani na domaćim i stranim festivalima. Reditelj je i koscenarista filma „Južni vetar“ , bio je pomoćnik reditelja filma „Parada“ i igrane serije „Folk“ . Proslavio se i kao producent u igranim serijama „Koreni“ i „Čizmaši“, a direktor je popualrne serije „Senke nad balkanom“ .


Danijela Milošević

Danijela Milošević, iz Taramount film d.o.o, sa nama će na panel diskusiji nesebično deliti svoje dugogodišnje iskustvo iz marketinga u filmu. Od 1996. pa do danas je sarađivala sa velikim imenima poput Walt Disney, 20th Century Fox i Universal. Spomenućemo samo neke od filmova na kojima je Danijela radila, a to su 101 dalmatinac, Titanik, Star Wars, serijal Osvetnici, Kralj lavova, od stranih, a Ljubav i drugi zločini, Agi i Ema, Mali Budo, Pored mene, Jesen samuraja od domaćih filmova.
Taramount, kao ekskluzivni distributer filmova stoji iza velikih filmskih ostvarenja kao što su Indijana Džons i kraljevstvo kristalne lobanje, Madagaskar, 50 nijansi sive, Star Wars: Buđenje Sile i mnogi, mnogi drugi.


Predavači na radionicama

Teodora Miljković

Teodora Miljković se bavi medijskim poslom – godinama je vodila emisiju City Kids, glumila u nebrojeno mnogo reklama od kojih je najpoznatija reklama za Eskimko sladoled, a danas je apsolvent Fakulteta dramskih umetnosti, i devojka koja se mlada pozicionirala u PR svetu. Zavolela je odnose sa javnošću tokom svog trogodišnjeg angažmana kao PR lice jednog od najpoznatijih muzičkih festivala na svetu – EXIT, i uporedo svoju karijeru gradila u Švajcarskoj firmi VR-All-Art.
Pored mnogobrojnih projekata na kojima je radila prethodnih godina na poziciji producenta i marketing menadžera, Teodora je danas PR i šef protokola u kancelariji Nj.K.V. Prestolonaslednika Aleksandra Karadjordjevića. Poslom influensera bavi se dve godine, i do sada je sarađivala sa desetinama domaćih i svetskih brendova, od kojih posebno izdvaja svoje angažmane kao ambasador Vichy kozmetike i promoter Springfield, Reebok i Wolt brenda. Teodora ima i svoj YouTube kanal i čest je govornik na konferencijama za mlade.


Uroš Vuković

Uroš Vuković ima preko 15 godina iskustva u marketingu i preko 10 godina je član kreativnog tima Publicis Grupe. Njegove specijalnosti su marketing analiza, analiza korisničkog iskustva, kreativno strateško planiranje, 3D modelovanje i vizuelizacija, kao i konceptualni i prostorni dizajn. Osnivač je dve uspešne neprofitne organizacije, kao i „Letnje škole arhitekture” i „Autostoperskog vodiča za marketing” na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Uroš je radio sa mnogo kompanija od kojih izdvajamo: Phillip Moris Internacional, Fiat, Chrysler, Nestle, Coca Cola, Samsung, Bambi, Iveco, Nis Petrol, Telenor, Delhaize. U poslednjih 15 godina je svojim pro bono radom pomagao mladim preduzetnicima u oblastima dizajna i strateškog konsaltinga.


Dijana Kocić

Dijana Kocić je kreator sadržaja, edukator i specijalista za digitalni marketing u oblasti turizma i obrazovanja. Svoje iskustvo gradila je kao regionalni brend menadžer u Red Bull kompaniji, gde je radila 9 godina, kao i kroz preduzetničke projekte u oblasti organizacije događaja i edukacija. U toku 2019. godine je proglašena za “top 30 ispod 30” menadžera u Srbiji. Koristeći svoje društvene mreže, pokrenula je kampanju za renoviranje škole u Africi, okupila 300 pojedinaca iz celog sveta koji su donirali 7.000 evra i za 4 nedelje samostalno sprovela u delo projekat adaptacije učionice za kompjutere u Tanzaniji.

Generalni pokrovitelj

Zlatni sponzor FONklama

Godišnji robni sponzor